יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

חושך לאזרחים

מתוך הכתבה

השר בנט במכתבו להורים
"אנו נמצאים בעיצומה של מלחמה בין בני אור לבני חושך, בין עולם חופשי לבין המבקשים להביא לדיכוי אכזרי. במלחמה הזאת, מדינת ישראל היא אור לגויים ולעולם כולו. האסלאם הפונדמנטליסטי אינו מבחין בין דם לדם. הוא מכה, פוגע ורוצח בכל מקום בעולם. מפריז ועד ירושלים הטרור מכה באכזריות ללא רחם. 


בנט הדגיש את חובתם של אנשי החינוך בימים קשים אלו לחנך, לאזן ולהכיל. "נוכח הזוועות מבית ומחוץ, מול שפלות מוסרית ותת-קומה אנושית, עלינו לדבר על צלם אנוש, על 'חביב אדם שנברא בצלם', על הומניזם וסולידריות של בני אנוש באשר הם, חוצי גבולות, עמים ודתות. 

"בעוד שהמרצחים פועלים, כביכול, 'בשליחות האל', עלינו לדבר על כך שהדתות כולן מקדשות את החיים וכל מי שפועל אחרת איננו שליח האל, אלא איום על העולם החופשי כולו, הדתות, הלאומים, הדמוקרטיה וזכויות האדם". 
 
מר בנט, או יותר נכון הילדון בנט:
אין מלחמה בין בני אור לבין בני חושך - פשוט כי אין בני אור ואין בני חושך.
אפילו שאתה מדבר בשם בני האור.
אין בני אור. יש אנשים. בני אדם. כולם בני אדם.


לא מדובר במלחמה בין העולם החופשי לאלה שמבקשים דיכוי אכזרי.
אין עולם חופשי. העולם החופשי נוהג דיכוי אכזרי, שיטתי, מגמתי, ואתה עומד בראש המשרד שהוא חוד החנית של דיכוי ילדים, נעילתם בבתי כלא, סירוס כל רצון ללמידה, ביטול הסקרנות - כאג'נדה, הכנסת תכנים שמצדיקים הרג, רצח, כיבוש עם אחר, וכפייה באשר היא.

מדינתנו לא רק שהיא לא אור לגויים היא חושך לאזרחיה, היא לא מבדילה בין דם לדם, היא עצמה נגועה בכל המשיחיות הפונדמנטליסטית עליה אתה מתלונן, אתה עצמך שר הצבא 
הפונדמנטליסטי - זה שלכאורה מייצג יהדות. לא כך הוא.

אתה מבקש מאנשי חינוך לחנך כאשר אנשי החינוך אינם אלא שוטרים, סוהרים, חיילים המתבקשים לאלף ביד קשה את הילדים שהוריהם עדיין סומים, עיוורים והולכים באיזו תחושה עמומה שהם עושים עוול לילדיהם ובכל זאת משלחים את הילדים - מתוך כוח האינרציה ומתוך כך שמוחם שטוף "טובת הילד" כאשר מדובר אך ורק בטובת ריבוני מעמד צעצועי הטכנולוגיה - כמוך.

אתה מבקש מהמורים לדבר על צלם אנוש, כאשר בבתי הספר אין אפילו צלמית של אנוש, אי אפשר לחנך להומניזם מתוך כתלי הכלא, החירות מתביישת ומסתתרת בתוך בתי הכלא - שאתה בראשם.

אתה מדבר על אדם שנברא בצלם, כן.
גם אתה נבראת בצלם, צלם ביבי, או "אחיך" יאיר לפיד.
חבורה של בריונים בתחפושת.

אלו הם אתם, הממשלה, שפועלים בשם אלוהים. או הם אתם אתה וביבי ושאר המבוהלים אשר יוצאים ומסיתים ללינץ', מחפשים להרוג ומוצאים הצדקה להרוג - אצלך בשם האל, אצל ביבי בשם שלדון אדלסון והאשה החביבה שרה אמנו, השם ישמור.

וזה מה שנקרא לתת לילד האינפנטיל והמסוכן מכולם, להיות מנהל בית הספר, ולאפשר לו לשים את הילדה המסוכנת מכולם במשרד המשפטים.


לא לעולם חוסן בנט. תנצל כל רגע לשם  הפצת בערותך בתוך הממשל הישראלי, בתוך הגוף המחוקק הישראלי, ושלח את איילת הילדה היפה שלך - להתעמר במשרד המשפטים.
כל עוד אתה יכול.

---

אחד האדם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה